Sivun näyttöjä yhteensä

keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Kaverit osa 1

Joo Siis ny halusin kirjottaa jotakin tänne 
ja en keksiny mitään muuta ku et kirjotan tänne 
ihmisistä jotka o mulle tärkeitä,
kenenkanssa vietän aikaa
jotka o mun kanssa paljon yhteyksissä
(ja vaikkei olisikaan) :D
No siis niistä kestä mulla on kuvia ja näin:D 



Alotetaan veerasta <3

Uuh niin huippu tyyppi ja niin paljon muistoja!
Niin kaunis ja
Oot aina niin pirtee ja sekasi että sun kanssas ei oo koskaa tylsää tai hiljasia hetkiä.
oot nii mukava ja otat toiset huomioon.
Oot mulle hirmu tärkee :3
Sun kanssas o kiva avata six 6 packki muumilimuu..eiku hetkonen ?!
Ja olla miitissä <3



Sit Janika (keskellä)
Susta ei saa koskaan kuvia :D aina meet piiloon tai oot kameran takana:D
mut kummiski.
Oot jumalattoman kaunis, mukava ja hauska!
Hyvä piirtämään kuten fysiikan/kemian tunneilla ollaan se huomattu ku
taiteilit ;) :D




Antero <3

Miun oma! <3
oot mulle niin hirmu tärkee!
Kuuntelet, oot luotettava ja niin pirtee ettäh!
Sun kanssa ei koskaan oo tylsää eikä tuu varmasti olemaankaan kiitos sinun<3
oot tosi ymmärtäväinen ja välillä mun jutut menee niin paljon yli että et rajotat mua vähä :D
Sun kanssas on niin paljon otettu kuvia ettäh ja niitä muistokkaita hetkiä on vaikka muille jaella!
Annat mun olla oman itseni
ja oot vaa mulle se parhain kaveri mitä voi saada!
En haluu ikin luopuu sust <3

Oona :3
Sut oon tuntenu jo piitkään:)
oot aina ollu se porukan hmmhmm miten sen sanois villein?!
noh kummiski sulle voi kertoo kaikkee ja oot aina hiljaa,
sä ymmärrät mua ja annat parhaita vinkkejä.
Sun kanssa voi pähkäillä minkälaisia meistä on tullu
ja sun kanssa pystyy haaveilemaan tulevaisuudesta,
kuten tehtiin aina pienempimä ennen nukkumaan menoo.
Muistoja on ja ne muistot haluais välillä takas!
sun kanssas saa vaa nauraa ja sulle voi sanoo kaiken ilman et tarviis nolostella mitä sanoo :D
  


Viki :3
Juuh kuinkas kaua täs ollaankaan tunnettu 13 vuotta ?
Oot huumorintajunen, järkevä ja luotettava!
Sun kanssas onn vuosien varrella tullu tehtyä yhtäsun toista
lipun ryöstöstä koulun sisälle menemiseen :D
Sä annoit mulle tosia hyviä vinkkejä vähä aikaa sit mut valitettavasti en kuunellu/uskonu nii siks sitä 
sit täs ollaankin.
Sun kanssas ois mahtavaa jatkossakin pitää yhteyttä vaikka ollaankin sitten ehkä eri kaupungeissa
Ja mahtavampaa jos oltais jatkettu samas koulus/tilassa! :D



 Viivi :3
Kauaa ei olla tunnettu mut ne hetket mitä ollaan tunnettu on ollu tooosi mukavia!
Oot mukava ja sun kanssas on oikeesti mukava olla!
Keksin mun kanssa kaikkee ovelaa mitkä pitäs aina toteuttaa ja oikeesti oot tullu mulle tärkeeks tosi nopeessa ajassa :3
Sun kanssas tulee varmasti olemaan hauskaa jatkossakin ja me tullaan keksimään kaikkee jännää :D





 Sani <3
Oioioi kaikkee sitä ollaankin tehty!
hilluttu varkaudessa että kuopiossa jaeksyilty sekä shoppailtu.
Sunkin kanssas on oikeesti tapahtunu nii paljon kaikkee!
Suhun voi luottaa ja
oot huumorintajunen et ilman naurua ei selviä näkemisessä!
Oot niin hiiiirmu tärkeee!!! <3
Sun kanssas on  useemman kerran tullu maisteltua muumilimppari
ja oot vaa nii mahtavaa seuraa aina!



 Heidi <3
Hih!
Oot nii huippu kaveri ettäh!
Annat mun olla oma itseni ja ssulla on samanlainen huumorin taju.
Sun kanssas on hirveesti tehty vaikka mitä!
Millo uitu vaatteet  päälle, millo pukeuduttu jätkiks ja millo pyöritty missäkin.
Tykkäät valokuvaksesta ja sun kanssa tulee otettuu paljon kuvia!
Ne muistot oikeesti <3 telttailu keskellä ei mitään ja varkauden reissu ja meillä yö kyläilyt.
Oot niin kaunis ja mukava ihminen etten haluu luopuu susta koskaan <33



Tommi :)
Juuh hirmu mukava ja hauska tyyppi!
otat muut huomioon etkä jätä ketään yksin.
ja niin oot mahtavaa muumilimun juomis seuraa.
Oha sitä jonkun aikaa tunnettu jo mukavaa seuraa oot ollu :)
  


 Katos löysin meistäkin yhteis kuvan :o
mutta juu oot mukava,hauska välillä hullu mutta silti osaat välillä olla kohtelias!
Oha sitä oltu kesällä rannalla yhessä ku joku vanha papparainen tulee höpöttää kaikkee ja me ei saaha sitä mitenkään pois :D
hauskaa on ollu!



 Tatti :)
Juuh siis kaikkee sitä on koettu ja tehty! :)
hauskaa on ollu ja muistoja löytyy
grillauksesta maakuntamatkailuun ja siitä mökkeilyyn ja epä onnistuneesti 
muumilimujen nauttimiseen:D
Annat mun olla sellanen kun mä oon ja muutenkin oot tosi mukava ihminen.
Eihän täs kauaa olla tunnettu mutta aika tuntuu menevän oikeesti niin nopeesti ettei sitä käsitä!
Oot mulle hirmu tärkee ja toivon ette yhteyden pito loppuis :)
Suhun oli tosi helppo tutustua ja enkä kadu tutustumista!! :)





 Petraaaaa <3
Huippu tyyppi!
niin huumorintajunen,nätti ja mukava!
Oot aina pirtee ja mukavalla tuulella.
Oot mulle tosi tärkee!!
Sä oot aina tukena ja saat mun mielen aina paremmaks!
lyhyessä ajassa monta muistoo!
millo sotkamossa ja millo laskettelemassa tai meillä.
Toivottavasti tullaan pitää yhteyttä vaikka ei välttämättä samas kaupungis enää asuttaiskaan!!




 Anton

Mukava, huumorinm Suhkot tärkee ja hauska tyyppi!
Ollaanhan sitä yritetty kipsiä poistaa saksilla, kylillä pyöritty ja oltu grillaamassa teillä
Parii otteeseen vesilasi kädessä joutunu'' olemaan:DD
Mut hauska tyyppi!
Ja toivottavasti tullaa viel yhteyt pitämään! :)


 Tomi.h :)
Mukava,hauska,puhelias ja tärkee!!
No kaikkeehan me ollaan tehty!
Ajeltu kolmepyörä mönkiällä, vietetty yötön yö teillä ja nautittu oliivintakan ihanasta kesä säästä :)
Pitäs ottaa uusiks kyllä joskus:) !



 Tomi.m:3
Jooh siis ei tosiaankaan monesti olla nähty:c ja ikävä o!
mut silti oot mulle tosi tärkee!
Oot tosi hauska, mukava ja annat mun olla just sellanen ku mä olen! ja kuuntelet mua :)
No niitä muistoja ei oo kyllä montaa:D
Mut oha sitä popitettu jammu setää ja
tullu noustua korkuuksiin'' ja tiputtua sielt melkeen pää eellä alas :D
Oot kyllä ollu parasta seuraa!! ja toivottavasti ny nähtäis jonkun ajan päästä uusiks :33




Mutt tällästä ny ja joskus toiste sit jatkan tätä kaverien kehuskelua tai sellasta :D

1 kommentti:

  1. vuiii ida mite ihana ♥ säki oot mulle nii huippu kaveri ettäh! :3 ♥ hih ihana

    VastaaPoista