Sivun näyttöjä yhteensä

torstai 24. huhtikuuta 2014

unohduksesta unohduksiin.







 Mä olen erinlainen ja rakastan itseäni tälläisenä.
 Muita ei kuunella eikä heidän ilmeistään välitetä!
Hauku rumaksi, hauku läskiksi, en välitä!

Ulkonäköni on täydellinen

ja sisältä... olen hyvä sellaisena kun olen.

En muutu, en suutu enkä mustaksi muutu.
Oon vaa tämmönen, tämmönen pikku kylän tyttö joka vain haluaa erottua joukosta
ja näyttää että ulkönäkö voi silti pettää, ajattelet miltä kannalta itse vain haluat.
Välitätkö minusta tälläisenä vai pakottaisitko minut muuttumaan?






 Mustavalkoisessa älämässä on hankala olla
mutta aina joku saa värin tulemaan esiin.




Sanot mitä tahansa,
oon vain nuori..
Teen mitä huvittaa ja käyttäydyn lapsellisesti,
mut hei tämmönen mä oon!






 Hyppy alas ja peli olisi jo pelattu
ota koppi jos huvittaa mutta turhaan vaivaudut ku lennän kohta kohti äärettomiin.





 vie mut muualle..
korkeelle tai matalalle mutta ole kanssani.
Matkaa kanssani mailmanääriin ja kerro kuinka paljon elämästäsi pidät.
kerro mulle murheesi ja korjataan ne yhdessä.
Olen täällä vai sinua varten jotta matka kohti tulevaa voisi alkaa.






 Haba on suurempi ja rohkeutta on mullakin enemmän.
<3




 Sano muut mitä tahansa silti me tehdään se.
Vastustetaan lakia ja elätään elämää kun viimeistä päivää ja lauletaan laulumme loppuun



Perille ei päästä koskaan mutta aina voi yrittää





Pieni kyynel vain ja
Murheet västyy elämäntieltä.

Yli pääsy on vaikeaa ja siihen tavitaan voimaa ja viisautta,
Alikaan ei pääse eikä ehdi enää pysähtyä.



Teki mieli vain pysähtyä...
Ottaa rennosti ja nauttia auringosta.


''Ymmärrys riittää aina <3
tunnet mut liiankin hyvin, tiedät mitä tahdon ja miltä musta tuntuu.
Tiedät että teen virheitä ja olen omanlainen mutta silti olet aina mut hyväksyny <3
Tiedät seuraavan liikkeeni ja estät mua tekemästä virheitä oman terveyteni vuoksi.
Murheet, salaisuudet ja ajatukset kaikki päästän ulos ja kuuntelet.''








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti